Uppsala

Det känns inte alls lika jobbigt att vara tillbaka som det kändes efter första gången hemma. Jag trivs här så himla bra och det är underbart att bo här under studenttiden. Jag kunde nog inte ha bott på ett bättre ställe!

Hemresan gick kanon! Vi åt supergod mat hos Annas moster och jag åt tills magen stod i fyra hörn tror jag! Smaskens! Hoppade in i bilen efter middagen och så var vi i Uppsala på en grisblink. Mina blommor har överlevt torkan, tack och lov.

Nu ska jag laga spagetthi och köttfärssås så jag har matlåda till imorgon. Sedan blir det TV:n resten av kvällen. Det är dubbelavsnitt av DH ikväll. Underbart! Kompensation från förra veckan antar jag...

Imorgon återgår jag till vardagen. Nedräkningen har börjat tills sommarlovet. Prick 7 veckor imorgon tills jag ska skriva tentan. Dags att börja tänka på tentaplugget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0