Tricky

Imorse var det kallt, trist och grått, men som det var förutspått så sprack det upp och nu är det riktigt fint ute och med en temperatur över 15 grader.

Ska äta lite mat nu och sedan hoppa på bussen ut till ICA MAXI och handla lite. Har en kupong på 100 kr därifrån som inte får gå till spillo! Vad jag ska handla återstår att se, för det finns inget som jag absolut behöver och sedan åker jag ju hem imorgon. Men någon kan jag nog fylla kundvagnen med.

Dagens slutsat - Skadeståndsrätt är krångligt, men ändå lätt på samma gång. Hmm... Det blir till att läsa på i helgen ändå och jag missar nog det viktigaste seminariet inom skadeståndsrätten på tisdag. Det handlar om adekvat kausalitet. Jaja, jag får be någon stjärna förklara för mig i efterhand.

Dags för käk, sedan "storhandla", sedan packa, städa och renskriva tills DH börjar. Det blev inte mycket städning igår och jag vill inte komma hem till ett bombnedslag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är inget DH i dag, det är hockey! Suck!

2009-04-07 @ 19:52:23
URL: http://idaroennholm.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Välkommen hem tösen, ser att du fick VIP-kupongen i tid. HÄRLIGA PÅSKKRAMAR pappsen

2009-04-07 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0