Stensele ♥

Vilken omställning! Att komma hem med vårskor och sommarjacka till snöslask. Det är mer snö nu än när jag var hemma sist.. Det var en pärs att ta sig från bilen in till huset. Tur Jennie och Maria körde iväg direkt och missade se mig stapplades, halkandes och plogandes med resväskan in till huset. Jag tar omgående fram vinterskorna och ullkappan!
Det var så trevligt att de kom och hämtade mig. Blev så glad av att se dem stå och vänta på mig i väntsalen. Kärlek! ♥

Flygresan gick bra och jag fick se en kändis till och med. Inte illa för att vara resan mellan Stockholm-Storuman, men hon är ju i och för sig norrlänning hon med.

Har kvällsfikat lite nu. Smaskigt! Nu har jag påsklov och ska bara mysa (nästan iaf). Skadeståndsrättsboken på 500 sidor fick följa med hem och jag borde öppna den, men just nu har jag inte lust. Nu vill jag bara läsa skönlitterära böcker!



VI SES!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill hem! <3

2009-04-09 @ 10:21:51
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0