Söndagkväll

Jag har renskrivit idag, men jag hann inte med allt jag hade tänkt. Får bli mitt kvällsgöra i veckan med andra ord.

Var på spinning ikväll för första gången på flera flera år. Tror det senast skedde på våren -05 om jag inte missminner mig. Det var länge sedan. Det var himla kul! Jag fegade dock ur lite och drog inte på lika mycket som jag hade kunnat. Men nästa gång, då jäklar!

Har lagat mat ikväll och det är i stort sett det enda jag har gjort. Så nu har jag mat resten av veckan. Med 100 kr på kontot och 4 dagar tills studiebidraget kommer så gäller det att leva knapert de sista dagarna.

Nu ska jag lägga mig i sängen, se lite TV och läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0