Söndag eftermiddag

Jag har varit så himla trött idag. När jag pratade med ÅM i telefonen i eftermiddags höll jag rent av på att somna. Lyssnade mest på hennes prat och instämde hummande emellanåt, när jag orkade. Tror tröttheten beror på den tuffa föregående veckan plus att det blev sent igår och en tidig morgon, för jag kunde inte sova så klart.. Telefonsamtal mitt i natten är heller ingen bra kombination...

Sov en stund och sedan bestämde jag och Anna att vi skulle ses och äta middag ihop vid 19. Vi gick över gatan till Luthagens Pizzeria och käkade pizza. Mysigt och så himla trevligt att ses igen!!

Hemgång vid 21 och jag har hunnit med en avkopplande stund i duschen med lugna favoriter i bakgrunden. Det är det bästa med min dusch, radion. Ångbastun har jag faktiskt aldrig använt. Den är för teknisk för mig, men jag måste ju hinna prova den innan mina vingar bär iväg mig härifrån Uppsala om ca 4 år.. Jag har ju lite tid på mig att läsa bruksanvisningen.

Nu ska jag hoppa i säng, läsa lite och sedan förhoppningsvis få en god natts sömn.


Kommentarer
Postat av: ÅM

Så det var därför du höll med om allt jag sa ;o)

2009-04-06 @ 11:52:14
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0