Soliga lördag

Har suttit ute mest hela dagen på balkongen och läst och njutit av solen. Var på lördagsfikat och klämde i mig en smörgåstårtebit, sprang på stan en snabbis och gick sedan till ån där Carro, Carro och Sofie pluggade ihop. Satt och surrade en stund och sedan gick jag hem för att fortsätta sola. Måste nog köpa solskyddsfaktor kom jag på! Det får bli imorgon. Jag hoppas vädergudarna ändrar sig och säger att det ska vara lika fint väder imorgon. Just nu ser det ut att bli molnigt och det gillar jag inte. Värmen verkar då hålla i sig i varje fall och det är ju skönt!

Nu har jag duschat och ska göra mig i ordning. Ska till Sofia och äta middag och bara hänga lite. Mysigt! Aino skulle möta upp oss senare. Resten av ypsorna, förutom Elin, är i Warsawa och har kul ihop. Vi tappra stackare är kvar här i Uppsala och gör det vi är här för - pluggar. Hade det inte krockat med hemtentan på måndag hade jag åkt jag med!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0