Soffa

Eftersom det inte gick några bussar ut till Boländerna idag som jag kunde hitta, så tog jag cykeln och cyklade ut dit istället. 25 min enkelväg ungefär, det var faktiskt inte så långt som jag hade trott! Men någon soffa hittade jag inte.. Alla var hårda och låga i ryggstödet. Jag vill ha en likadan soffa som MC, fast en aningen mindre. Den skulle passa perfekt!

Sedan blev det lunch på stan med Malin. Riktigt trevligt. Nu sitter jag här och är trött och dåsig. Det blev inte mycket sömn i natt, inte ens 6 timmar. På tok för ljust ute för att kunna sova.. Ska sätta mig och se lite OTH hade jag tänkt. Orkar inte städa, fastän jag skulle behöva det...

Anna är i stan, så vi ska ses senare ikväll. KUL!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får köpa den i Stensele och frakta ner... Snart är det påsk!

2009-04-05 @ 17:07:33
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0