SkvaderDam

En sjukt bra kväll! Mer behöver jag inte säga faktiskt. Det var magiskt! Klockan 03.30 ramlade jag in på Börjegatan efter en underbar kväll helt enkelt.

Bjuder på lite bilder från middagen:

Förrätt
Rimmad pilgrimsmussla serverad med lite räkcocktail och tryffelvinegrette


Soppa
Musselsoppa smaksatt med vanilj och vit choklad, serverad med halstrad havskräfta


Mellanrätt
Blomkålspannacotta med Kalix löjrom


Varmrätt
Shitakeöverbakad hälleflundra, serverad med saltbakade betor och sås på rostad mandel


Efterrätt
Chokladpaj med vit chokladmousse och syltad apelsin


Maten var alldeles underbar och till det serverades supergoda viner. Favorit av favoriterna var den halstrade havskräftan och hälleflundran. Jag har aldrig någonsin ätit så god fisk som igårkväll. Det var som att äta på en lyxrestaurang! Vilken kväll!

Jag ser framemot nästa års SkvaderDam!

Jag var ingen aktiv fotograf igår, men en bild på mig och min bordsherre Johannes kan jag bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0