Så förbannat jävla skönt

En stor sten lättade från min mage idag. Innan vi fick tillbaka våra PM och han gick igenom lite om rättsfallen så var jag så jäkla nervös så jag trodde att hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen. Jag behövde dock inte vara nervös alls för jag fick 9 poäng av 10 möjliga. 9 poäng! Sjukt skönt!! Medel ligger på ca 7 har jag hört så jag är över medel med råge.

Det var som Isabelle sa; tänk Lina, du skrev ditt PM på kortare dagar och under helt andra omständigheter är alla andra. Hade du haft samma förutsättningar som alla andra hade du fått 10 poäng.

Faktiskt så måste jag nog hålla med. Veckan innan PM:et skulle lämnas in var så påfrestande och det led ju såklart mitt arbete av, men jag klarade det.

Mitt slagord står fast: Jag är bäst och jag gillar det!
Nu känns AB:et inte så långt bort längre..



"Inledningsvis skall sägas att ditt språk är föredömligt och en fröjd att läsa!"
De orden värmde nästan, men bara nästan, mer än ovanstående 9:a.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt vännen, du är bäst <3

2009-04-22 @ 21:27:51
Postat av: Mor

Håller med dig gumman: Du är bäst och jag gillar det!!

Pussokram!!

2009-04-22 @ 22:36:03
Postat av: Stannapanna

HA Vilken förmån att jag får vara din kompis- det ska jag skryta med för mina barn - som skulle behöva lite av ditt plugg-jävlar-anamma ibland ;-)

Duktigt kicka !

2009-04-22 @ 22:51:54
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Grymt nice! Glad att det gick så bra! :)

2009-04-23 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0