Påskveckan

Måndag igen, men skönt med en kort vecka! På onsdag eftermiddag åker jag hem och blir hemma tills nästa tisdag. Det ser jag framemot.

Men det är en hel del som ska göras innan det är onsdag. Två seminarium ska vi hinna ha med och basgruppsmöten på det. Tvätta och städa måste jag hinna göra och träna emellanåt. Jo, jag har det jag gör fram tills dess.

Det är vackert väder ute och jag hoppas det håller i sig idag. Det ser ut så i varje fall.. Ska göra mig i ordning och cykla till JB för att tillbringa dagen där. Basgruppsmöte kl 13 och kanske träning kl 17.30. Har lite ont i halsen faktiskt och håller det i sig blir det ingen träning för jag vägrar bli förkyld igen. Jag var ju det alldeles nyss...

Veckans mål är att renskriva färdigt allt som jag ligger efter med. Vad skönt det skulle vara om jag hann klart det!


Kommentarer
Postat av: Linda S

Här snöar det för fullt så det lär finnas när du kommer "hem". Kram

2009-04-06 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0