Packat och klart!

Väskan står i hallen och väntar och det sista som ska packas ner är datorn. Fast jag vet att jag är dålig bloggare när jag är hemma så kan det vara bra att ha med den ändå, speciellt på bilresan ner igen. Då kan jag och Anna blogga ikapp...

Bussen till stationen går kl 14.46, tåget till Arlanda kl 15.13 och flyget kl 18.30. Jag är alltså ute i god tid, men jag har ju datorn med mig och lite roar barnen brukar man ju säga.

Jag har fått en nästintill skinande ren lägenhet också, så nu känns det trevligt att komma tillbaka hit!

Vilken omställning det kommer bli när man kliver ut ur planet i Storuman i sommarjackan, men jag vägrar ta på mig ullkappa, eller ännu värre täckkappan, i denna värme.. Folk skulle ju inte tro jag var klok. Så jackan har jag tryckt ner i resväskan. Tur jag ska lämna en massa kläder där hemma för vem behöver underställ här i Uppsala? Har aldrig använt det på hela vintern så jag tror inte jag får någon större användning för det här.

Time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0