Ny vecka

Då var det måndag igen. Nästa måndag kommer jag sitta på helspänn för då utdelas hemtentan och 1,5 h.. Men den här veckan ska jag repetera och planera så att jag kanske inte behöver vara så nervös ändå.

Ska iväg till JB nu och plugga. Basgruppsmöte kl 13 och sedan sitter jag kvar på JB tills jag ska iväg och träna kl 17.30. Sedan ska det renskrivas! Minst 2 seminarier ska jag hinna...

Snart 6 veckor kvar till tentan. Bäst att börja lägga upp tentaplugget snart. Jag lovade ju mig själv förra terminen att börja i tid, så då ska jag slå slag i saken!

Ha en bra start på den nya veckan allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maria

2009-04-20 @ 14:39:46
Postat av: Maria

Shit, det innebär alltså att detär 6 veckor kvar till flytt... å jag vet inte var jag ska flytta än...

2009-04-20 @ 14:41:08
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0