Min cykel

Min cykel skulle behöva en uppfräschning. Jag tror kedjan måste smörjas.. Det är en stor skillnad på cykeln som jag hade igår på spinning och min knackiga pärla. Jag tror jag får sätta Mors HG i tjänst när de kommer hit första helgen i maj. Jag vet inte om han vet om det, men jag och mamma har planerat det i varje fall och då har han nog inte så mycket att säga till om :-) Du kan ju planera in det från och med nu! ;-)

Då ska jag och mamma göra fint på min balkong. Trädgårsmöblerna ska ner och uppfräschas, jag vill lägga in sånna där golvplattor så jag slipper se det fula betonggolvet och vi ska plantera blommor och göra det mysigt. Då kan jag sitta där ute jämt när det är fint väder ute. Underbart! Jag längtar tills blommorna står där. Oj oj :-) Men vem som ska vattna mina blommor i sommar är dock fortfarande väldigt oklart..  Tror jag får göra som i en bok jag läste; ställa dem i badkaret och fylla på med vatten. Fast jag har ju inget badkar ens... Hmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0