Lina-tid

Träningen var sjukt rolig idag! Oj, oj.. Ett himla bra pass! Åkte hem, åt middag och sedan somnade jag i soffan. Nu är jag riktigt trött! Skulle kunna gå och lägga mig för kvällen känns det som, men det är ju ingen bra ide.

Har varit på ICA och handlat lite ost inför kvällen. Ska äta ost och kex och se Robinson. Hade även tänkt hyra en film, men det var kö till apparaten, så det fick vara. Får nöja med med OTH istället när Robinson är slut om jag inte hittar något annat på TV:n. Phone booth, A guy thing och In the Cut går på TV:n, men jag vet inte om jag vill se någon av dem.

Skönt med ensamhet ikväll och Lina-tid. Det var länge sedan jag var helt ensam en kväll på helgen. Skönt ska det bli! Återstår bara att se hur länge jag orkar hålla uppe mina gröna.

Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0