Kul föreläsning

Det var så himla kul på föreläsningen idag och jag har aldrig fnittrat så mycket på någon föreläsning tidigare. Han har verkligen humor!

- Djur är ju en sak enligt juridiken. Ja, djur i juridiken.

- Det här med tekniska saker. Jag blev inte professor för att stå här framme och fippla med mikrofonen. Ja, det här med otekniska personer. VI kan inte byta  dammsugarpåsar. Jag har en kompis som faktiskt slängde hela sin dammsugare för att han inte förstod hur han skulle byta påsen.

Mikrofonen fungerade som sagt dåligt och det blev rundgång hela tiden när han pratade, men när han var tyst så slutade det. Det råder tystnad i ett antal sekunder och sedan utbrister han:
- Jag upptäckte att det slutade låta om jag var tyst och tänkte vara det, men insåg sedan att det inte var någon bra idé att försöka hålla en tyst föreläsning!


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha, kul! :)

2009-04-01 @ 21:45:27
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0