Jag lever livet

Härliga söndag! Har suttit ute på balkongen mest hela dagen. Det har varit lite, men bara lite, disigt emellanåt och nu har molnen dragit in ordentligt. Ändå är det 20 grader ute och alldeles underbart. Det är sådana här dagar som jag inser att jag nog inte vill tillbaka till Norrland igen. Norrland har ju sin charm, men jag gillar sommaren bättre! Tiden får utvisa var i Sverige jag ska stadga mig. Jag är öppen för förslag!

Har varit på spinning i kväll. Skönt! Foten känns nästan helt OK nu, så snart är jag i form igen.

Nu skulle jag egentligen behöva renskriva lite, men OTH är så himla bra. Har kikat på ett avsnitt nu och jag vill bara se mer, mer, mer. Hmm.. Tänk om man kunde göra båda på samma gång! Nä, lite renskrivning först får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0