Here we go again

Elin ringde och väckte mig kl 6. Jag har egentligen inte fått så mycket gjort den här timmen, bara försökt läsa och gå igenom. Jag vet inte om det är postivit eller negatvit att jag kritiserar hela lagstiftarens tanke bakom lagen. Men jag kör min grej och håller tummarna för att jag har en bra diskussion.

Jajemän, nu är det enbart 3 timmar kvar. Det borde jag klara! Sedan får jag mig lite efterlängtad sömn. Det känns som om jag är värd det.

Just nu mår jag illa och vill för allt i världen inte ha någon mat. Egentligen skulle jag ha haft gyminstruktion idag klockan 13 så jag kunde börja gymma, men jag orkar inte. Det får bli nästa vecka istället, nu prioriterar jag sömn mer än träning.

Efter klockan 10 är jag ledig fram till måndag morgon. Nästan 6 hela dagar. Är det inte underbart?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0