Hemresa

Sådär ja, nu sitter vi i bilen på väg neröver. Johan är chauffören och jag och Anna vi surrar ihop, sover lite grand och nu bloggar vi snart ikapp tror jag. Har lämnat Sundsvall och MAX med en glass i handen och nu blir det Gävle nästa. Där ska vi stanna hos Annas moster som ska bjuda på mat. Därefter blir det Uppsala. Hoppas att mina blommor har överlevt hettan som har varit söderöver den senaste veckan.. Jag glömde dra ner persiennerna...

En utförligare beskrivning av påskhelgen kommer senare ikväll när jag är hemma igen.

Det är strålande sol ute och varmt. Snart kan man kalla det för sommar! Jag längtar!!

Förresten, den 8-10 maj får jag besök av Jennie. Gissa om jag längtar?! Det är bara 3 veckor kvar tills dess på fredag, vilket kommer gå superfort. Tänk att få rå om henne en hel helg. :-)

Det är bara 7 veckor innan jag är hemma i Storuman igen och jag har sommarlov. Det längtar jag också till.♥
Oj, vad jag längtar till mycket, men det är så det ska vara!

Kommentarer
Postat av: pappse

Ha en härlig resa ner till Uppsala.

Vad härligt att få rå om dej lite under påsken.

Vårkramar från pappsen

2009-04-14 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0