Hemma-plugg

Jag fick mig en sovmorgon idag med. Skönt! I mina ögon är det sovmorgon att sova till 10.

Jag står i valet och kvalet om jag ska gå till JB och plugga idag eller om jag ska sitta här hemma. Hade jag haft mina utemöbler på balkongen hade jag kunnat sitta ute i solen och renskrivit. Målet är ju att hinna allt idag, men det återstår att se hur mycket jag hinner. Jag måste i varje fall vara färdig till helgen! Det kändes jobbigt att göra sig i ordning och gå dit när jag kan sitta här hemma i myskläder, men jag får nog mer gjort på JB faktiskt. Hmm... Nej, jag stannar nog hemma ändå. Det är ju rätt lättsamt plugg att bara renskriva.

Jag måste i varje fall gå till Body Shop och använda upp mitt födelsedagserbjudande som går ut imorgon. Får ta en break och gå dit senare i eftermiddag. Hoppas att Rebecca jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0