Halsonta

Nej, det blev ingen träning ikväll. Halsen sviker mig helt enkelt. Men denna gång får jag skylla mig själv som inte hade en halsduk på mig igår när jag cyklade till Boländerna. Jag knaprar på Strepsils och väntar på bättre tider! Kanske kan jag ta mig till gymmet imorgon, annars får det helt enkelt vänta till nästa vecka..

Jag ska ta mig en rask promenad nu och försöka pigga upp mig lite och sedan ta tag i kvällens sysslor. Lite renskrivande, städning och tvättning står på listan. Hur mycket jag hinner med återstår att se.

Jag och Frida hade en intressant diskussion idag där vi båda avslutade i kör med att vi nog är bittra singlar. Men lika snabbt som det kom ur munnen så tog vi tillbaka det. Vi bittra? Aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0