En sovmorgon

Sov lite längre idag för att jag ska kunna orka med hemtentan imorgon. Vi har ju 24 timmar på oss, men man vet ju aldrig om man behöver använda allihopa? Det är ju inte tanken, men vill man skriva en bra tenta så kanske man måste utnyttja många tider av dygnet. Jag ser till att vara utvilad i varje fall!

Nu ska jag gå till ICA och köpa mjölk och solskyddsfaktor och vitpeppar. Hade en dröm i natt att jag blev magsjuk så jag ska förebygga det OM jag nu drömde rätt. Sedan ska jag göra en smoothie och sätta mig ute i solen som lyser idag. Underbart! Det jag ska plugga får jag göra ikväll... Här ska solas och läsas böcker så klart! Jag hoppas solen lyser hela dagen, men vädret har fortfarande inte lovat det. Jag hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0