En helt vanlig kväll

Jag struntade i min stukade fot och gick på skivstång ikväll. Egentligen är det ju ett skivstång+konditionspass, men jag gick innan konditionen började. Det hade inte min fot klarat av. Trist, för det är så himla kul samtidigt som det är väldigt jobbigt!

Lagat mat har jag gjort ikväll också så nu har jag mat så det räcker ett par dagar framöver. Jag ligger fortfarande back i renskrivandet, men jag hinner inte med... Får försöka hinna imorgon, eller jag måste ju göra det imorgon eftersom jag, Malin och Isabelle ska träffas på fredag och gå igenom seminarierna ihop och repetera lite.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Imorgon har vi sista skadeståndsrättsseminariet. Skönt, T2 lider mot sitt slut..

Idag är det ett och ett halvt år sedan. Du finns alltid med mig Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0