Early morning

Jag har seminarium kl 8.15-10 och därefter blir det plugg på JB hela dagen fram tills 17 då jag ska på möte med Ypsilon på Norrlands.

Ikväll blir det träning och renskrivning. Jag hann inte alls med målet jag hade tänkt till förra veckan, att bli färdig med all renskrivning då, men jag får försöka hinna med det den här veckan istället! Det blir plugg på söndag också..

Det är så skönt att jag fick färg i ansiktet när jag var i Grannäs nu i påsk. Svart på en kvart funkar kanonbra! Jag behöver inte ens sminka mig, så jag har lite sommarkänsla över det hela. Skönt! Hoppas på bra väder till helgen så jag kan sitta ute och sola, men det ser inte så lovande ut faktiskt. Det ser till och med ut att bli kallt, bara några få plusgrader.

Nej, nu måste jag ta och göra mig i ordning... Ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt med lite color! :)

2009-04-16 @ 11:34:30
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0