9.25

35 minuter till godo, rätt bra jobbat tycker jag. Jag ser med spänning framemot publiceringen av poängen för att se om jag lyckats eller ej. Jag har kritiserat, något som man ska vara försiktig med, men jag tycker att jag har kritiserat rätt och ur min synvinkel lyft fram de fel den nya diskrimineringslagen innehåller. Hur lagstiftaren egentligen har tänkt är en annan fråga, något som möjligtvis inte avspeglas i förarbetena.

Nu ska jag maila in den till Urkund som ska granska att mitt arbete inte är något plagiat och sedan ska jag skriva ut det, häfta ihop det plus anonymitetslappen (här är vi alla anonyma i förhållande till den rättade lärare) och sedan cykla till Juridicum och lämna in det i brevlådan.

SEDAN SKA JAG SOVA!
Fast nu är jag inte ett dugg trött faktiskt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0