Varför?

Jag har inget Office-paket längre. Mitt PM ska vara inne på torsdagmorgon. Jag får väl ta tåget till mamma och sitta där och skriva på deras dator. Men NÄR ska jag hinna det? Har ju saker att göra här varje dag.

ÅH! Då gör jag ju ingen nytta här hemma längre, fast inte på JB heller för den delen för det var någon som hade tagit böckerna jag behövde. Kanske går dit ikväll för det brukar vara rätt tomt där på kvällarna och det är ju öppet till 20.

Lagen om all jävlighet ska jag nog skriva in i lagboken i RF kap 1. Den gäller dock inte min syster. Hon måste gå runt med både fyrklöver, hartass, hästsko etc i fickan eller så är hon som Alexander i Kalle Anka. Jag är glad för hennes skull! Undra om jag får åka med på ett bananskal?

Jag har inget Word på datorn, kl 10.00 ska PM1 vara inlämnat. Det går inte ihop alls och jag har panik. F**CK!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack syster! :)



Din tur vänder, tänk bara på vad jag sagt förut.

Jag börjar fasen tro att tanken har en stor kraft!



Sedan ska du tänka på allt det positiva du åstadkommit, var stolt över det.

Försök att inte hänga upp dig på det negativa. ;)

Puss

2008-09-29 @ 22:57:51
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0