Tröttsam dag

Jag klev upp klockan 7 och hade sedan föreläsning mellan 8.15-10.00. Jag höll helt ärligt på att somna innan rasten, vilket betyder att jag måste bli bättre på att lägga mig om kvällarna. Skärpning! Efter föreläsning hade vi basgruppsmöte som höll på ända till strax innan 14 då vi begav oss till Universitetshuset och hade en föreläsning till. Den förstod jag allvarligt talat inte mycket av och nu när jag har renskrivit mina anteckningar sedan båda föreläsningarna har jag knappt en aning om vad den senare egentligen handlade om. Bra Lina. Fast jag vet att jag inte är ensam om att inte förstå så mycket och då känns det genast mycket bättre.

Resten av kvällen ska jag väl tillbringa med att fortsätta läsa. Tack vare att jag är utan TV har jag inte så mycket annat för mig.

Avslutar med ett citat av Melander:
"För juridikstudenten gäller det att lära sig det juridiska spelets regler utan att förlora sin själ."


Kommentarer
Postat av: ÅM

Hur klarar du dig utan TV? Den är min bästis just nu...

2008-09-10 @ 19:16:42
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0