Tidsfördriv

WHO?
Vem är i rummet med dej? - Ingen, jag är helt ensam här i min lägenhet.
Vem fick du senast sms av? - Förhudsfredrik som han så fint heter i min telefonlista.
Vem tänker du på nu? - Hm, ingen speciell faktiskt. Tänker mest på seminariepluggandet som ligger på soffbordet. 
Vem pratade du senast i telefon med? - Björnen Ida.
Vems hus var du senast i? - Mammas, för mer än en månad sedan.
Vem är din favoritsläkting? - Jag tycker om alla mina släktingar! ♥

FRIENDS

Har du varit med om att din bästa kompis varit kär i dig? - Nope, inte vad jag vet.
Har du någon gång varit kär i din bästa kompis? - Nej.
Har du många vänner? - Ja, en hel hög.
Har du bra vänner? - Så klart! Annars skulle de inte vara mina vänner...
Har du mest kill vänner eller tjej vänner? - Mestadels tjejer, men en hel del killar också.
Är du ovän med ngn just nu? - Nej, till vilken nytta?

WHERE
Var går du i skolan? - Uppsala, på universitetet.
Var är din telefon? - Här bredvid mig, till vänster om datorn.
Var är din mamma? - Hemma på Alprosvägen.
Var sover du? - Här, i min fina, fina dubbelsäng. All alone :-) 
Var handlar du mest? - Luthagens Livs (ICA Supermarket)
Vart åkte du senast bil? - Till och från Boländerna.

WHAT
Vad åt du senast? - Chips och dipp.
Vad drack du senast? - Vatten.
Vad är din favorit färg? - RÖD!
Vilken film såg du senast? - HAHAHA, det är så illa att jag inte ens minns. Det måste i varje fall ha varit hemma i Stensele någon gång.
Vad hör du just nu? - Lugna Favoriter på radion.

HAVE YOU EVER

Sovit i en annan säng? - Yes box!
Hånglat på en bio? - Säkerligen..
Hånglat i skogen? - Så klart, har man bott nästan ute i skogen så är det ju ofrånkomligt.
Tyckt att din kusin är het? - Nä, men helt underbar!
Sovit naken? - Jo, ett X antal gånger.
Dumpat någon? - Jodå, det med.. 
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - Ja, det har väl också hänt...
Hånglat med en främling? - HAHA, visst!
Älskar eller saknar någon nu? - Jag älskar alla i min familj och saknar dem hela högen! Sedan saknar jag alla mina fina vänner jag lämnade kvar i Stensele/Storuman.

FAMILY
Bor du med både din mamma och pappa? - Nej, det har jag inte gjort på flera år...
Gillar du mamma eller pappa mest? - Båda är bäst på sitt vis! Utan dem skulle mitt liv inte vara så bra som det är!
Hur många syskon har du? - Två superfina storasystrar och en superfin lillebror.
Kan du berätta vad som helst för dom? - Njae, inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0