Teknikens under

Nu har jag äntligen mitt riktiga kylskåp! Stort som bara den om man jämför med det förra.

Mamma och Reidar har varit här idag och vi har sprungit på stan och inhandlat kablar och sådant som jag inte förstår mig på. Jag trodde jag skulle få se lite TV ikväll, men med lagen om allt jävlighet så fick jag inte det. Dock är allt ikopplat och kablar är dragna kors och tvärs. Hur vet jag inte, utan Reidar har stått för allt det där. Jag har pluggat och mamma har lagat mat och strukit gardiner till sovrummet.

Nu väntar jag bara på upphängningen till projektorn som jag ska få imorgon. Men med min maximala otur så kommer den säkert inte att passa till projektorn. Jag kommer i varje fall inte greja det där ensam så jag får väl vänta tills jag får något besök igen tills jag får se TV. Jag börjar ju bli rätt van att vara utan så det ska nog gå an ändå.

Nä, här har jag inte tid att sitta. Har en svår seminarieuppgift tills imorgon och jag fattar ingenting så nu ska jag poppa popcorn och samla tankarna så kanske jag kan åstadkomma EN mening på pappret. Just nu är det ganska vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0