Pubrunda med Ypsilon

Igår var verkligen en pangkväll! Ett hel hög med glada tjejer som sprang runt på alla Uppsalas 13 nationer. Starten gick på Norrlands så klart och sedan vidare. Ungefär en halvtimma på varje nation, så det gällde att dricka fort. På varje nation var det en tävling på vem som drack snabbast respektive långsammast. Två gånger vann jag vilket innebar en gratis cider på nästkommande nation. Gratis är gott! Dock förlorade jag en gång på grund av allt surr med dessa härliga tjejer så straffet blev att få ett nummer av en kille på nästkommande nation. Jag gjorde ett tappert försök på V-dala, men killen i fråga var så stressad så jag hann inte få det av honom, utan han pekade på en tjej som hade hans nummer och sa att hon kunde ge mig det. Haha... Kul kille!

Kvällen skulle avslutades på Stocken (Stockholms nation) men det var en sådan lång kö och klockan var kring halv tolv och de stängde ett (kön hade rört sig ungefär 4 meter på tjugo minuter och kön var lååååång) så vi bestämde oss för att avsluta kvällen istället och ta igen allt dansande ikväll på reccegasquen!

Jag hade alltså i överlag himla trevligt med alla tjejer och anmälde mig till Höstyran som är nästa fredag. I'm looking forward to it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0