Miss Duktig

Ibland känner jag mig så förbaskat duktig och idag är verkligen en sådan dag. Jag har gjort hur mycket som helst och det känns som om jag har läget under kontroll, både inför PM-skrivandet och inför tentan. Otroligt skönt och jag är så stolt över mig själv!

Imorgon börjar bokrean, så jag ska nog gå förbi Åhléns och se om jag fyndar något. En billig, rolig kokobok med spännande recept skulle vara något!

Nu när jag känner mig så duktig så ska jag fortsätta det hela med att bli morgonpigg! Det är nog det svåraste. Att plugga har jag inga problem med, men att kliva upp på morgonen är så svårt. I natt ska jag testa med att inte dra för persiennerna och sedan ska jag kliva upp kl halv åtta imorgon och känna mig ännu duktigare för att jag lyckas med det också!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hihi Kokobok, det låter spännande! =)

2008-09-25 @ 19:38:17
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0