Måndag, en ny vecka

Basgruppsmöte mellan 8-10 och sedan hade vi första seminariet om lagtext. Kul med diskussion!

Jag har inhandlat "sockerbitar" från Claes Olhson så nu ska jag motera färdigt surroundsystemet och sedan renskriva lite anteckningar jag lägga upp en plan för veckans pluggning hade jag tänkt.

Senare i eftermiddag ska jag göra storkok på Korv Stroganoff och ris hade jag tänkt. Korven ligger på upptining så nu finns det ingen återvändo. Mamma lagade smaskig köttgryta igår och det blev tre mål över, bland annat ska jag äta det till middag idag hade jag tänkt.

Jag som trodde jag skulle ha fått TVn idag, men jag gick på en stornit. Det var bara en massa reklam och lönebeskedet från Storumans Kommun och det innebär alltså att jag fått lön idag! Jippie! Något att glädjas över och sedan får jag väl hoppas på att avin dimper ner i brevinkastet imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0