Laptopväska

Varför ska det inte finnas en enda rosa (alternativt mönstrad) väska till min 17" laptop? Denna tycker jag väl är helt okej, men jag känner inte för att lägga ut 1500:- för en väska till min laptop som ändå står framme på köksbordet dygnet runt.


Jag får väl helt enkelt leta vidare. För enkelhetens skull kanske jag skulle ha valt en mindre dator, bara för att få ha en snygg väska, eller åtminstone för att hitta en väska jag tycker om och som jag vill släpa runt min värdefulla ögonsten i.

Men rosa skulle ju definitivt matcha mitt mobila bredband!

Alla är välkomna med tips och förslag i denna djungel. Ni vet kriterierna - 17", "tjejig" och en väska, inte en ryggsäck.
Datorn och lagboken väger upp varandra ganska bra så jag kan ha dem på varsin axel, så slipper jag bli sned efter dessa 4,5 år tack vare lagboken.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Kolla på expert. I Lycksele har dom i alla fall många fina modeller =)

2008-09-08 @ 20:43:01
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Mors HG

Om nu datorn står på bordet dygnet runt (24tim) !?

Då behövs ju ingen väska =0)



Kram !

Reidar

2008-09-08 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0