Jag hade det i min hand

Jag hade Officepaketet i min hand, men det gled mellan fingrarna som grodyngel ni vet. Än en gång vill jag bara åka hem till Odlarvägen och dra täcket över huvudet.

Har en sista utväg på problemet annars blir det hårdplugg imorgon förmiddag och sedan åker jag iväg till Sthlm. Jag har ju inget annat val. Lite synd dock eftersom jag gärna hade suttit på JB för då kan jag ha materialet framför mig.

Nu tänker jag gå och hyra filmen p.s. I love you om den inte är uthyrd. Igår var den det. Idag har jag inte fått någonting gjort och det är nog lika bra att fortsätta i samma spår. Jag tar igen det senare, I promise... Det tär bara så mycket på en när allt går emot en hela tiden. Jag vet, jag ska inte klaga men många bäckar små som sagt.

Jag känner mig som världens gnällspik och har ändå allt jag kan be om. Det går bara inte riktigt som jag har tänkt mig utan jag får ta omvägar och senvägar genom hela livet just nu.

Nä, lite pepptalk kanske?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du har laddat upp med näsdukar om du ska se den filmen... snyft å snor... kram på dig <3

2008-09-29 @ 21:16:58
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0