Ingen motivation

Vaknade 9 imorse och fick panik för jag skulle träffa basgruppen 9.30, så det blev en aningen stressigt!

Efter vi hade slutat så gick jag på H&M en sväng och när jag åker ner för rulltrappen så hänger det en svart kappa för 298 kr. En 34, en 36 och en 38 hängde på stången och i övrigt fanns den bara i rosa. Ryckte åt mig både 34 och 36 och provade dem. Storlek 34 satt som smäck och det blev ett fynd. För övrigt hade storlek 38 redan försvunnit på de få minuterna jag var borta. Jag antar att de gick åt som smör i solsken och till och med kassörskan tyckte att jag gjorde ett bra fynd. 298 kr! Gratis är gott!

Nu sitter jag här hemma och har ingen motivation till att öppna böckerna även fast jag borde. Fast efter klockan 16 ska jag börja göra mig i ordning inför pubrundan. Kl 18 ska vi träffas på Norrlands! Så det är väl bara att ta tag i pluggandet i ca 1,5 timmar och sedan tänka att jag faktiskt inte bara gjort ingenting idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0