Höstyran

Vilken kväll! Cirka 50 tjejer som åt 3-rätters middag, drack alkohol och hade kul tillsammans. Jag längtar redan till nästa Yra. Hade verkligen jätteroligt! Dock var det väl inte världens bästa drag på dansgolvet när middagen och mötet var avslutat, men jag hade ändå haft så himla kul resten av kvällen.

Hinner inte lägga upp några bilder nu, utan de kommer senare. Ska iväg på lördagsfika på Norrlands med en massa goa tjejer och sedan hem och städa inför kvällen. Det vankas surströmmingsfest hemma hos mig!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Åh du verkar ha så roligt. Jag är så glad för din skull =) Jag önskar att jag också fick vara med, bara för en liten stund och skingra tankarna och glömma bort, bara för ett tag...

2008-09-20 @ 16:15:54
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0