Hela långa dagen

Hela långa dagen har gått åt till studier och dagen började dessvärre med att jag försov mig. Vaknade kl halv nio och skulle vara på juridicum kl nio så det var bara att lägga på ett kål. Det blev ingen föreläsning igår eftermiddag utan den blev idag istället så jag har haft fullt upp med både seminarium och föreläsning och emellan det lite läsning.

Kusin Annica kom hit en sväng nu tidigare ikväll och vi surrade en massa. Kul att man ändå känner någon i den här staden!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat hade jag tänkt och sedan kanske återgå till pluggandet. Jag hade så gärna sett Idol, men nu var det ju fortfarande ett problem när jag inte har någon TV.. Men har jag klarat mig i 3 veckor utan så klar jag mig nog en stund till.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hälsa från mig! :)

2008-09-04 @ 23:17:20
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0