Guldkorn

Jag har ju glömt bort att berätta om dagens guldkorn!

För det första så var jag på Norrlands med Anna och Hanna och jag fick läsa både VK och VF. Åh, vad jag har saknat det! Framöver ska jag försöka ta mig till Norrlands varje dag så jag håller koll på vad som händer där hemma.

Sedan när jag just var på väg att cykla hem så träffar jag kusinen Annika på stan. Helt otroligt, vilket roligt sammanträffande. Bägge kusinerna på bara 2 dagar och vi har sprungit på varandra. Väldigt trevligt! Surrade en stund och vi bestämde att hon och Johan ska komma och hälsa på här hos mig nu i veckan när det passar.

Det var dagens guldkorn det.

Kommentarer
Postat av: Mor

Så kul för dig!! Nu menar jag ju inte att få läsa Norrlandstidningar L utan att träffa kusinerna förståss!! Ibland så är världen liten....

2008-09-02 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0