Första föreläsningen

Idag på morgonen hade jag första föreläsningen - Rättsordningens Grunder. Inget var Galimatias utan jag hängde med hela tiden, så det känns skönt. Nu har jag städat lite och ska fortsätta lite till och sedan kl 14 ska jag återgå till studierna. Sedan har jag en föreläsning till senare i eftermiddag kl 16.15 - Juridisk metod. Jag tycker det är så spännande det här!

Om det känns så här kul hela tiden att plugga så kommer det gå galant, men det är ju mot all förmodan att denna känsla ska vara kvar i 4,5 år till.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att det känns bra! Jag skulle gärna komma på en gång :) Skulle vara så himla kul att hälsa på dig!!!

2008-09-03 @ 13:42:43
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0