Dags för sängen

Ikväll har jag varit duktig ska ni veta. Keep up the good work, säger jag bara och då kommer jag greja tentan galant!

Nu kryper jag i säng. Är "ledig" imorgon och ska börja morgonen med en långpromenad. Det var länge sedan och det är verkligen välbehövligt! Sedan blir det lite plugg och en sväng på stan. Skulle ha införskaffat mig en locktång så kan jag göra lockar i håret imorgon - dagen till all ära.

16.00 imorgon på V-dala. Vi ska vinna!

BOND 007



Inte världens mest smickrande bild på mig, men det bjuder jag på. Jag och kameran tajmade inte varandra!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha, nu när jag tänker efter så var det nog så.. :D

2008-09-04 @ 23:41:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0