Bilder från förra helgen

Fick lite skäll av Ida, men nu har jag tagit mig tid och lagt upp bilderna från förra helgen. Först är de från Höstyran och sedan kommer enbart två bilder från surströmmningsfest. Vi var så upptagna i allt ätande så jag hann inte ta några bilder den kvällen.

Jag på väg till Yran


Josefin till bords


och jag...


Mina bordsdamer


Anna - födelsedagsbarnet, ypsskaftet (sekreteraren) och min bordsdam.


Josefin och hennes bordsdam


Vi är alla glada!


Konferens i Yttre Läs

Josefin dansar


och jag med, båda med skumpa i glasen!


Alla gillar skumpa!


Det märks va?


Glada tjejer!


Efterrätten


Vår sång till Angermannalagets nya ålderman (ordförande). Det är Bamsemelodin och min slarviga handstil skriven på bordsduken.


Det märks att vi druckit ett antal glas.


Jag försöker dock se nyktrare ut!





Surströmmingsfest!

Josefin hackar lök


Och smilar litegrann


Det var allt för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0