Äntligen Idol

Tog mig en cykeltur till Ida och Mange och fick äntligen se Idol och därefter Vem kan slå Fredrik och Filip. Vilket roligt program! Självklart har jag gått miste om det tidigare.

Jag vågar knappt hoppas att det löser sig med TV:n imorgon, men det skulle vara underbart. Jag har nästan slutat att hoppas, för då blir jag överraskad när det väl löser sig!

Jag hann aldrig på bokrean idag för jag hade ingen lust att springa runt på stan med lagboken i högsta hugg. Får se om jag är mer pigg på det imorgon för då är tanken att jag ska vara på JB kl 9. Synd att de inte öppnade 8, för då hade jag, försökt i alla fall, varit där då!

Min söta, fina, kära mormor ringde idag. Jag blev så sugen på mormors saft, men jag förstår inte hur man kokar sådan och sedan blir det aldrig som på hennes vis ändå. Men jag köpte fläderblomssaft nu ikväll när jag handlade och det ger ändå en liten mormors-känsla.

Sängen nästa tillsammans med min bok Blocket.

Kommentarer
Postat av: Ida

Thanks! Hade inte du nyss köpt en kamera? Tycker det är dåligt uppdate på bildfronten hos dig. Skärpning!

2008-09-26 @ 00:26:36
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0