Ångest

Jag har en sådan penga-ångest så att det gör ont i magen. På grund av det så kunde jag inte sitta kvar på JB och plugga.

Jag hatar att vara fattig. Och jag som troligen ska åka till både Norrköping och Stensele nu i oktober får leva superfattigt. Usch, vad tråkigt..

Men nu har jag beklagat mig lite och kan återgå till plugget - här hemma dock. Ikväll blir det storhandling på ICA. Ska använda upp kupongen 10% rabatt och då gäller det att passa på, speciellt när det är tajta pengatider som nu.

Kommentarer
Postat av: ÅM

För att göra livet lite lättare, så tänk på hur kul du hade då du spenderade pengarna =O)

2008-09-29 @ 15:17:07
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0