Almost done

Look what I've got!



Nu är jag nära målet. Reidar har varit här hela dagen och grejat på och jag har tittat på. Städat lite grand, tvättat och suttit vid datorn är det enda jag har gjort idag. Försökte läsa lite, men det gick inget vidare. Jag får ta igen det till veckan istället.

Men problemet är fortfarande inte riktigt löst eftersom vi får det inte att funka från digitalboxen till projektorn. Men det problemet ska också lösas! Vi är i vart fall en bra bit på väg.

Jag kan i varje fall se en dvd så jag tänker gå och hyra en nu och passa på att svänga förbi ICA och köpa lite gotta. Just nu ser jag ett OC-avsnitt och så här stor och fin bild har jag. Lite svårt att fota, men jag ville bara visa the big size.
 
Utan blixt


Med blixt


Happy, happy, happy!

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh! nice! :)

Var har du för snyggt vitrinskåp? och bänk?

2008-09-28 @ 22:45:10
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0