Turbosnabb filmjölkslimpa

Har bakat bröd och pluggat lite nu på eftermiddagen, men har nu en paus. Känner att jag inte är riktigt fräsch, så jag måste försöka vila upp mig.

Detta bröd blev det och så här ser det ut




Jag använder torkade aprikoser istället för fikon och har strött över havregryn istället för rågmjöl. Receptet hittade jag i Leilas "A Piece of Cake"

Synd att jag inte har någon plats i frysen, för annars så hade jag bakat ännu mer bröd. Lavabröd till exempel - det är ju en ständig favorit!

Kommentarer
Postat av: Anna

Brödet såg smarrigt ut!

Du har rätt, filosofi är kul och intressant men INTE när man ska måsta skriva om en massa gubbar som jag inte fattar vad de menar. Blä xp

2008-10-02 @ 18:28:06
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: ÅM

Så gott det ser ut! Jag har inte bakat bröd på r och dag, kanske måste ändra på det. Saknar dig oxå! Kram kram

2008-10-02 @ 19:58:40
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0