Städarlördag

Jag tog mig en lite längre sovmorgon än vad jag hade tänkt i morse så jag hann inte klart med all städning innan det var dags att åka till jobbet. Alltså först träning, sedan hem och duscha och göra mig i ordning för lördagsfikat på Norrlands. Jag och Malin delade på både smörgåstårta, baguette med salami och brieost och en kladdkakebit. Sedan följde jag med henne en sväng på stan och jag stod emot shoppingbegäret. Hurra för mig!

Nu sitter jag här och ska ta tag i städandet och sedan plugga tills 18 dk då det blir pizzamys med diverse alkoholhaltiga drycker med Ypsilon på Norrlands. Hade sett fram emot att få gå ut med Ida ikväll, men vi får ta igen det vid ett senare tillfälle. Vi har ju hela november och december på oss (som säkert kommer gå i ett svep)!

Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0