Slutkörd

Härligt med träning och jag körde skiten ur mig själv. Sjukt kul!

Annars har dagen bestått av massa plugg. Först lite på JB som sagt och sedan basgruppsmöte, därefter fick vi feedback på våra PM. Jag är inne på rätt spår så det är bara att köra på. Skönt att höra! Nästa inlämning är den 31 oktober så det gäller att ligga i och inte hamna på efterkälken.
Efter det hade vi biblioteksseminarium och sedan snabbt hem för att byta kläder och cykla till Friskis för träning. Nu har jag ätit middag, köttsoppa, och ska hoppa in i duschen. Resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan. Synd att det bara är skit på TV ikväll, men något ska jag väl lyckas hitta som jag kan fördriva tiden med tills det är läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0