Sådärja

Nu har jag kommit igång med mitt (min) PM - skönt ska ni veta! Dock är det jobbigt att släpa med sig både datorn och lagboken till biblioteket så det lär jag inte göra varje dag. Det känns som om jag inte skulle behöva åka och träna idag, just för allt bärande, men jag tränar ändå. Jag och Carro ska till Friskis på Väderkvarn nu klockan halv fyra och jag har laddat upp med en smoothie.

Det blev ingen lunch med Ida idag, men vi tar igen det imorgon. Då ska vi äta middag och sedan mysa framför Idol. Sedan på lördag åker jag till mamma en sväng - med både lagboken och datorn släpandes efter mig som en svans. Underbar helg alltså!

Nä, dags att göra sig i ordning inför träningen.

Kommentarer
Postat av: ÅM

hihi, gott var det =))

2008-10-16 @ 15:24:30
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0