Perfect day

Jag är färdig helt med PM:et och har läst rättsfall hela dagen. God sallad till lunch med Ida och sedan sprang vi runt på stan. Hittade fina klänningar, men tyvärr passade de inte. Sedan gick jag tillbaka till JB och fortsatte med att läsa ännu fler rättsfall. Ett antal domar från TR, HovR och HD kan jag utantill nu känns det som. Toppen, vad jag nu ska med dem till? Referera, referera..

I eftermiddag har jag mestadels surrat i telefon och slöat på JB med Anna. Nu sitter jag och väntar på att få cykla till Ekeby och träna och sedan så kommer Anna hit som jag nämnt tidigare. Great!

Nä, undra om man skulle ha börjat packa inför morgondagen.. Nu är det inte länge kvar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0