Onsdagkväll

Ikväll har jag och pappa varit på ICA Maxi och handlat, sedan blev det träning på Ekeby för min del. Bräda denna gång och det var så kul! Pappa hämtade mig när jag tränat klart så jag slapp cykla i blåsten och sedan åkte vi hem och åt mat ifrån restaurangen mittemot. Sedan åkte vi en sväng till ICA Väst och handlade lite till och kikade runt där. Superbilliga priser på vissa saker! Det är nästan värt att cykla den långa vägen dit för att handla - ibland.

Sedan har vi ätit fruktsallad ikväll och sett lite TV. Något annat har vi inte med och nu tänker jag hoppa i säng. Är trött och det ska bli så skönt att få krypa ner i sängen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0