Onsdag igen

Veckorna går så otroligt fort och jag hinner inte med alls! PM:et ska vara inne om 2 veckor och det går i snigelfart framåt, men imorgon och på fredag ska jag jobba med det hela dagarna! 

Har ätit frukost och ska göra mig i ordning nu inför en heldag på Eko. Går väl hem vid 17 ungefär tror jag.. Ikväll blir det Bräda på Friskis kl 18.30 och sedan Bonde Söker Fru hos Anna. En välplanerad dag in i det sista alltså. Men det blir en tidig kväll för jag var himla trött i morse...

Ha en bra dag allihopa!

Och glöm inte bort detta!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjej ;D jag fick ditt sms, men jag kan inte svara på det. för att jag bor ju i norge nu och jag har noll kr på telefonen :S Hoppas allt är bra, jag läser dig blogg dagligen. Måste ju kolla så att du sköter dig i skolan ;D Vill du prata är jag ju nästan alltid inne på msn lr så finns ju apberget ;D Hade bäst! Puss

2008-10-15 @ 14:31:51
Postat av: Fanny

Ja, jag tyckte den var lite märklig..

Så jag och Åsa på jobbet kikade in på sidan, då förstod man allt.. :)

2008-10-15 @ 17:18:30
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0